søndag, oktober 03, 2010

Gave.



Denne uken fikk jeg en uventet gave.
Min venninne, som vi var på hyttetur hos,
kom med en slik kasse til meg fra seg og hennes mor.
Heldige meg.
Tenkte lage en høstgreie til å ha ute med litt lyng
og ev. litt mose, men har ikke rukket å
komme så langt enda.
I dag har det regnet og vært gråvær
hele dagen så det har blitt mye inne
sysler.Fikk ryddet minstens rom og
gjort det litt mer kult ; )
Her er det skateboard for alle penga.
Kanskje jeg får tatt noen bilder til uken.
Ønsker ihvertfall alle en fin mandag.


3 kommentarer:

Thelma Louise sa...

tøff kasse.:-) skrabbis.:-)

ja i går var det grått og trist gitt.:-) ser litt lysere ut idag.:-)

En fin dag til deg.:-)

Jennys fire vegger sa...

Oj, er det en tulipankasse? En sånn kom jeg over her om dagen også. Så fin du har gjort den! :o)

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny

Anonym sa...

I perѕonally like thе shampooѕ and condіtiοneгs in the сolleсtions.
Cеlebrities are running into A-Liѕt hair salons everywhеre to havе this kеratin ρroceduгe perfοrmed.
Aside from smellіng like a cοmplete alcoholic and the drippу mesѕ, thiѕ works so
ωell.

Take а look at my page: hair treatments