søndag, oktober 10, 2010

Høstpyssel.

Hei.  Hatt en fin helg?
Jeg har brukt helgen til å ikke gjøre noen ting, og strikket!

Her har jeg tatt i bruk kassen jeg fikk av en
venninne. Tok bildet noe sent så det ble
vel ikke så skarp som ønsket.
Her er noe av høstaktivitetene mine.
Jeg har strikket og tovet votter. Sorte med perler, gråe med
sølvtråd.  Har fått helt dilla. 
Her skal jeg sy litt sølvtråd rundt
hjertet. Har også strikket litt sølvtråd
rundt kanten øverst. Disse er til to
venninner. 
Små barnevotter.
Her er et par vinterhvite som skal få grått hjerte
filtet på før toving.
Nå må jeg se resten av Bridget Jones.
Til alle som titter innom, ha en fin uke.

2 kommentarer:

Ninas Interiør sa...

Så fine bilder! Utrolig flink du er, da, som strikker så fine votter!!

Ønsker deg en fin uke! Klem Nina

Toves Sammensurium sa...

Den høstsysselen var slett ikke det varste jeg har sett....de vottene var rett og slett nydelige:)
Og så er det jo veldig tilfredstillende og kjekt å lage noe selv,ikke sant? Nå fikk jeg også lyst å strikke men grunnet en dårlig natt tror jeg først jeg må flate litt ut i sengen og se om jeg våkner frisk og fin og fuuuull av energi :)))
Men strikke skal jeg jammen senere!!!! ble inspirert:)
Ha en flott dag!
tove:)