tirsdag, oktober 26, 2010

Jul?

Hei.
Ser det er en del av dere som har begynt å tenke på julen.
Ikke mange ukene igjen nå - ihvertfall bruker disse 
ukene og helgene fort unna her i huset : ) 
Denne søte pepperkakeformposen fikk jeg til
jul i fjor av en venninne.  Den kan fint henge fremme
hele året.  En fin julegaveide og du vet alltid hvor
formene er når jula nærmer seg.

Ellers strikkes det litt her i heimen.
Her er nyeste vott, gammelrosa med grått
hjerte på. Har planer om å sy litt og, men
kommer ikke i gang..
Nå er det tid for litt tv titting.
Ha en fin kveld.

4 kommentarer:

Jennys fire vegger sa...

Oj, kjempefin pepperkakeformpose! :o) Så smart! :o) Strikkevottene er også flotte, kunne ønske jeg kunne strikke sånn! :o)

Ha en fin kveld videre.
Klem Jenny

Hjerterom sa...

Hei :)
Jeg er kommet godt i gang med julegaver :)
Orker ikke å stresse med det i desember,da skal jeg bare kose meg :)
Heldig du som er så flink med hendene:)
Ikke noe som er så koselig å få som hjemmelaget!

Klem Siw

Myrullpiken sa...

SÅ fine de nye vottene var:)

Kristin sa...

Hei!!
Takk for det:-)
Så fine ting du har strikket:-)
Ha en fin dag videre
K