torsdag, november 18, 2010

Advents kiste.

Hei på dere.  Jeg fikk en ide - fra bloggen til Anette om
advenstkalender i år.  Denne gamle kisten er fra min pappas
hjem, men han er usikker på hva den opprinnelig er brukt til.
Ofte brukte de slike kister til å oppbevare brødbakst i. 
Den har vært grå i fargen da jeg overtok for mange år siden.
Siden har den vært lutet og beiset. Nå får den være som den er.
Her skal jeg ha pakker i gråpapier med rød snor.

Er igang med innkjøp av gaver, men må få kjøpt flere før jeg kan
vise kisten med gaver i.
Har forresten en kiste til i en annen form.
Kanskje jeg må finne på noe til den og..
Foreløpig står den bare på vårt soverom og støver.

Ha en fin kveld og snart er det atter helg.
I kveld er det jentetreff her og deilig gryte med inspirasjon fra
Marits matblogg blir servert.

1 kommentar:

Jennys fire vegger sa...

Så koslig med adventskiste! :o) I går fikk jeg handlet gråpapir og pakkepynt jeg, så glad og fornøyd vettu... Men tror du jeg har fått kjøpt èn eneste gave da? Neeeeida.... :o) Hihi...

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny