søndag, november 28, 2010

Mye snø på 1. advent.

Håper alle har hatt og har en fin 1. søndag i advent.
Her har det snødd i hele dag og bildelyset
forsvant før jeg rakk å tenkte på å ta noen bilder. 
Dette er fra februar i fjord, men vi er halveis med snø
allerede NÅ!
Denne uken åpnet Gulskogen senter med mange nye butikker bl.a.
Home and Cottage.  Her ser du et bilde av butikken og flere finner du
her.  Har vært her og ønsket meg noe til jul alt..  Maaaange fristelser.
Dessuten har jeg vært hos Myrullpikene og kjøpt to
julegaver i dag og et par kalendergaver.
Ellers har vi kost oss inne med hjemmebakst og
håndarbeid.
Ha en riktig fin fin uke og prøv å stress ned.
Det blir jul uansett.

Klem

5 kommentarer:

Christinas låvebutikk sa...

Hei! Lenge siden jeg har vært på blogg runde!! Men så masse fine bilder her hos deg og de vottene ønsker jeg meg!! Kan jeg bestille et par hos deg??

Klem!

Cosmos sa...

Så deilig med masse snø.. er rett og slett litt misunnelig
Er så glad i å gå på ski og så blir det jo skikkelig vinterstemning og lyst å fint med snø
Ha en herlig søndagskveld videre

Drømme verden min! sa...

Så koselig blogg du har! Her kommer jeg nok igjen:)
Masse snø her idag også, kom nesten ikke frem med bilen. Ser du holder til i Drammen, jeg bor i Modum så ikke så langt unna:)

Ha en flott uke!

Margit

Christinas låvebutikk sa...

Hei igjen! Vil ha sorte med strass, eller noe sånt og ei sløyfe;)) Skal tenke litt på de og mulig ett par til! Får høre fra meg!
Natta!

Chic - Romantique sa...

Nydelig bilde av en herlig butikk!