søndag, november 14, 2010

På en søndagsmorgen.

God søndags morgen.
I dag var jeg tidlige ute - med kamera.
Her på trappen står høstblomstene fortsatt i zinkbøtta.

Etter snøfallet er nesten trappepynten borte under snøen.

Min rustne skibsklokke.

På min morgentur knipset jeg dette bildet av en gammel hytte
som ligger midt i boligfeltet her.  Vakker utsikt.

Plukket med meg litt granbar så får jeg se om jeg får de
i den hardfrosne jorden :)

Noen bilder fra gangen vår. Lysslyngen med blomster
er kommet opp rundt speilen.  Skiltet har jeg fått av en
god venninne og slekning.

Taggen her har jeg fått fra Bestefars Verksted.
Hun lager så vakre ting.

Da ønsker jeg dere alle en fin søndag og farsdag.
I tillegg er det cupfinale - heia Godset.
Det er også julemarket hos Lier gamle stasjon om du bor i nærheten.

3 kommentarer:

Marianne sa...

Flotte vinterbilder du har tatt, flott når snøen har lagt seg.
Flott lysslynge du har i gangen din også:)
Kos deg på julemarked idag.

Som mine dager er sa...

Så flotte bilder du viser. Stemning i hvert eneste ett. Og lyslenken din er kjempefin ;-)

Klem Marit

Jennys fire vegger sa...

Nydelige bilder. Den hytten er jo som tatt ut av en drøm! :o) Og den ligger midt i boligfeltet?? :o)

Kjempefine bilder av gangen også. :o)

Ha en fin ny uke!
Klem Jenny