søndag, desember 12, 2010

Nå er det blitt litt jul her i dag.

Nå blir det lenge mellom hvert innlegg her inne, men fokuset har
vært andre steder om dagen.
I dag har jeg så smått begynt å ta frem lit julepynt.

I trappa står nissen og ønsker velkommen til ungdommen som skal på besøk i 2.etasje.

I denne delen av gangen har jeg ikke pyntet så mye,
men fant ut at her kunne det godt være litt lite farge.
Kun hjertene som ligger på hylla som er rødt.  Bjellehjertet til venstre er
kjøpt av min mor hos Christina på Låvebutikken, Frei.

Denne søte gyngehesten fikk jeg i julegave i fjor : )
Nå er det snart sengetid og forberedelser til en ny uke.
God 3. søndag i advent og ha en fin uke.

5 kommentarer:

ajende sa...

Helt tilfeldig kom jeg innom din blogg ikveld. Og for noen herlige bilder...stemninger du har.

Lottemora sa...

Så koselig det blir

Ønsker deg en fin uke

Lotte

Myrullpiken sa...

Bli med på vår giveaway:)

Fra huset i svingen sa...

Bare en liten snartur innom for å ønske deg og dine en riktig god jul :-D

Juleklemmer fra Karianne

Myrullpiken sa...

Hei britt eva:) Du ble trukket ut, og ble en av vinnerene i vår give away:) Se mer info på vår blogg:) Klem klem Myrullpiken