torsdag, januar 13, 2011

I gang.

Ja da er vi i gang igjen i det nye året.  Tar litt tid å komme
i modus igjen både på jobb og her hjemme .
Kommoden i gangen har fått en liten makeover med et par svenske
interiørbøker og en skål med lys og litt grønt.
Den gamle hvite esken har min far en gang snekret på skolen.
Der gjemmer vi litt rot som ellers blir liggende å flyte.
Vottene ligger og venter på sin nye eier : )
*
I dag er det rydding på programmet her hos oss.
Ønsker deg en riktig fin helg.

Klem

5 kommentarer:

Cosmos sa...

Gøy med litt makeover etter jula
Lykke til med ryddinga.. det er iallfall veldig deilig etterpå

Alfasinteriør sa...

Koselig og vårlig bilde.
Ønsker deg en riktig god helg.
Klem Alfa

Marianne (Sakkalo) sa...

Så koselig blogg du har, med masse flotte interiørbilder. :)
Takk for kommentar hos meg på matpakkebloggen - ruccola var et godt tips jeg skal forsøke selv!

Ønsker deg en god helg - nå er den jo rett rundt hjørnet!

♥ Marianne


PS: Boksene får du kjøpt i bloggen hos meg, eget tab med 'bestillingsside' på toppen av siden + turkis (ganske stor) firkant øverst til høyre med 'kjøp matboksene her'.

Vigdis sa...

En riktig god helg til deg også Britt Eva:-)

Klem

Maleriet fargehandel sa...

Åhhhhh... for noen fantastiske votter! De skal jeg vise til Trude på mandag :O)

Takk for hilsen og god helg.

mvh Heidi