lørdag, januar 29, 2011

Lyseblått inntar heimen.


Selv om ting fortsatt går litt tregt her i heimen......
så har jeg fått kjøpt inn litt perleblomster og noen blåe lys til.
Etter julen har jeg ikke fått til putene i sofaen så jeg tok turen innom salget
på Home & Cottage.  Der fant jeg disse myke store putene med blåe striper.
Om jeg får tid.... kunne jeg tenkt meg å strikket et par lyseblå puter med
flettemønster, men får vel holde meg til genser 'n foreløpig.

Stod opp tidlig i dag og bakte noen grove briks.
De ble veldig gode.
*
Nå skal vi ut i finværet.  Skiene skal også få seg en
tur i de nye løypene som er klare for World Cup i februar.
Hva skal du bruke helgen til?

God helg c",)


4 kommentarer:

lavendel mio sa...

For et vårlig og fint innlegg.
Perleblomst er vår her i huset også:)
Litt av en votteproduksjon du har lengre nede her, nydelige er de, så flink du er.
Ha en fin lørdag, Hanne

Hespe sa...

Perleblomster er bare så utrolig skjønt! Har sett etter de i butikken, men enda ikke kommet over de - gleder meg til noen pynter opp her også.. :o)

Ønsker deg en flott uke ♥

Klem fra Hildegunn

Myrullpiken sa...

Så fine bilder Britt Eva:) Perleblomstene har kommet i hus her også:) Håper du får en fin uke, nå er det snart helg igjen<3 Klemmer<3

Thelma Louise sa...

De så deilig ut.:-)