torsdag, januar 27, 2011

Treg..

Det går tregt her om dagen - eller ...
dagene går fort, men får liksom ikke unna noe som helst.
Fikk smoothie maskin til jul og vi har dilla.

Votter ; ) ferdige.

Har begynt på en ny kosegenser til meg selv som på bildet her.
Oppskriften er fra PT og garnet heter Mitu.


Synes strømpene var kule også.  Blir vel støvel vær her og etterhvert.
Nå er det kaldt som fy så godt med noe varmt på hendene.

Nå gleder jeg meg virkelig til helg. Huset er halveis ryddet og da
skal helgen brukes til baking og kos.
Ønsker dere en flott helg og.

8 kommentarer:

Jennys fire vegger sa...

Smoothies lager vi hver morgen, ungene orker ikke brød til frokost. Vi har havregryn oppi også, sunt og godt! :o)

Så mange votter du har fått ferdig da! Og såå flotte de er!

Genseren ser kjempedeilig ut, jammen et råskinn til å strikke du! :o)

Ha en fin kveld videre.
Klem Jenny

Synnøve sa...

Så flink du er til og strikke. Den genseren så kjempefin ut. Strømpene har jeg kunnet tenkt meg.

Smooothies er godt:)
Ha ei fin helg
Klem

Synnøve sa...

Så flink du er til og strikke. Den genseren så kjempefin ut. Strømpene har jeg kunnet tenkt meg.

Smooothies er godt:)
Ha ei fin helg
Klem

Line Elisabeth sa...

Hei:)

Så flink du er til å strikke, nydlige votter:)
Sånne strømper kunne jeg tenkt meg også:)

Ha en fin kveld videre:)

Klem Line E.

Venke Hoset Ohrvik sa...

Kjempefin genseren du har begynt på.Skulle hatt den oppskriftsboka til smoothis.Jeg har hatt bakedag i dag jeg.Hatt besøk i kveld,så det gikk unna på baksten:)Klem fra Averøya.

Nostalgia sa...

Så flotte votter! diffi

Myrullpiken sa...

SÅ mange fine votter du har ferdig nå:) Håper du får en koselig og fin helg:) Klemmer:)

Rebekka sa...

Hei! Hadde du kansje ikke lyst til å strikke ett par votter til meg? hehe. om så så kan du ta kontakt, så ordner vi med frakt og penger :)