søndag, januar 02, 2011

Ut med julen.

I dag er juletreet ute av huset her hos oss. 
Jeg synes det er så kos med jul i desember, men når
januar kommer er det ut.  Her har jeg pyntet hyllen i
kjøkkenet med litt andre farger.

Dette hjertet fikk jeg av ei venninne til jul.
I fjord fikk jeg pepperkakeposen på bildet over.

Deilig med late dager og sene kvelder og innimellom
har jeg strikket litt.  Det blå til venstre skal få
sølvtråd rundt hjertet, men først må de må tørke.
Jeg har noen par med votter liggende om du fryser på fingrene eller trenger en gave.
*
Vi har et nydelig vær ute så nå må en komme seg ut en tur
og kanskje finne noe i naturen som kan pryde trappen når
julelysene fjernes.
I morgen begynner skole og jobb igjen - ha en fin uke.

Britt Eva.

4 kommentarer:

Jennys fire vegger sa...

Kjempefint pyntet hylle. :o) Nydelig hjerte med et koslig budskap, artig at hun tenkte samme mønster som på posen, de passer jo så fint sammen.

Veldig fine votter også. :o)

Ha en fin kveld videre.
Klem Jenny

Myrullpiken sa...

så fine vottene var Britt Eva:) Og jeg likte hyllen med alle de søte tingene på:) Håper du har hatt en kjempe fin jul:) klem klem<3<3

hageglad sa...

Så fine votter-ser gode og varme ut! Er de tovet? Ble inspirert til å strikke selv! hege

Britt Eva sa...

Hege.
Ja de er tovet på 50 grader kortvask.