torsdag, februar 03, 2011

Inneaktiviteter

Hei igjen.  Her gleder jeg meg til å så rot i helgen c",)
Holder på med min nye kosegenser og leser en god bok.

Denne boken kan anbefales. Går over 3 tidsepoker, 1913,1975 og 2005.
Samtidig har jeg kost meg med en godbit fra Baker Hansen.
Linse med eggekrem... hmmmmmm!

Denne kurven har vært med på mye. Usikker på om den er min søsters
eller også jeg hadde den som liten + husets prinsesse da hun var liten. 
Nå er den flylt med perler, tråd, pinner o.l som jeg trenger
til vottetovingen. 
Disse tallerknene fikk vi til jul og er fra Til Bords (Gordon Ramsey).
Bestikket er fra Home & Cottage.
Skulle hatt flere, men de har vært utsolgt siden lenge før jul..
Dessverre litt typisk H&C.
Der er også serviettene fra, Tine K. Store gode servietter hvor du
får en stor pakke for 99,-  
Her har jeg forsøkt å ta bilde hvor du ser Aron bakken i
bakgrunn.  Her er vi en del og kjører slalom, men akkurat
nå har minsten brukket armen så vi får utsette det i noen uker.
*
I morgen er det helg igjen og den ligger der blank og ubrukt ; )
Ønsker dere der ute en fin helg.

10 kommentarer:

Thelma Louise sa...

ser ut som du skal ha en kos stund i go stolen.:-) Tallerknene så veldig fine ut..Og jeg er på jakt etter nye hvite :-) takk for tipset..er de dyre ? eller sånt spør man ikke om når du fikk de til jul.:-) En god helg til deg.:-)

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Ja her så det riktig koselig ut..Nyt dagen og helgen:))

Myrullpiken sa...

Så koselig det så ut å sitte der og strikke og lese en god bok med en varm kopp te, og noe godt:) Håper du får en kjempe koselig helg:) her nyter vi at det er fredag, og at vi har hele helgen foran oss:) Venter masse nye varer fremover nå:) Klemmer fra oss<3

Thelma Louise sa...

Finner de ikke på hjemmesiden til tilbords, ikke sikkert alt ligger der.:-)

Britt Eva sa...

Skal sjekke i vår Til Bordsbutikk om hvor disse fås kjøpt.
Du hører fra meg TL.

Blåveispiken sa...

Hei! Så koselige bilder. Ser ut som en skikkelig drømmehelg :o) Strikking, en god bok og bakervarer :o)

Ønsker deg en super ny uke! Klemmer, Marianne

Haukemyr-fruen sa...

God kveld i stuen!
Ville bare si at du har en utrolig koselig blogg! Er inne og titter her med jevne mellomrom!
Hvis du har tid og anledning så ta deg gjerne en tur til min blogg også! Er helt fersk, men synes dette er utrolig morro!

Ha en flott kveld videre!

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Så fine bilder :)
Kjempekoselig blogg du har med mang e fine detaljer!
Klem Anette

ANETTESHUS.COM sa...

Takk for hyggelig hilsen:)

Dette så koselig ut! Hyggelig lesekrok du har!! Ha en fin mandag!

KLEM KLEM
Anette:)

life sa...

så kjempe koslig ut:)