mandag, februar 07, 2011

Vår og håndarbeid.

Mens en venter på at det skal bli litt vår ute - så har
jeg godt litt tilbake i bildearkivet og fant dette bildet.
Skal bli litt kos med påske, men skal man kanskje
lage litt nytt påskepynt..  hvilke planer har du
til påskepynten?

Disse vakre eggene skal snart frem igjen.
De har jeg vunnet hos Bestefars Verksted.

Denne sorte luen har jeg laget til en god venninne.
Det var noen i huset her som også
ønsket seg en slik en....

Votter blir det også noen av ...

Var en tur innom Myrullpiken i helgen og kjøpte inn
litt mer tea.  Himmelblå er veldig god, men
måtte prøve en ny og - påsketea. Den kan også trygt anbefales.
Til helgen får de inn masse nytt så da blir det en ny tur.

I mens.... ha en fin uke.

3 kommentarer:

Vintage Charm sa...

Herlige bilder som får meg til å tenke på hvor fort tiden går. Virkelig ikke lenge til påske; herlig familietid og late dager :) :)

Camilla sa...

Så koselig å lese på bloggen din igjen. Jeg har faktisk funnet tilbake til Mormors Have, og det er utrolig deilig:) Påskepynt ja... Jeg tror det blir de samme eggene fra Green Gate som i fjor. Tross for ny stil og håp om at GG-hysteriet roer seg ned litt, synes jeg de frisker opp. Også skal man vel ikke se bort i fra at det kommer no skikkelig fin påskepynt hjem fra barnehagen også ;))

Thelma Louise sa...

koselige bilder.:-) gleder meg til påske jeg også..Men er dårlig på påskepynt...veldig dårlig.:-) det blir med noen løkblomster . Jeg har en bitteliten pappeske i boden med noen egg og kaniner. Men kos er det.:-)

Ja han Carlos var rar...tenkte operasjon , siden stemmen var lik...tjhii...er jo ikke så rart om han hadde fikset litt på seg i den bransjen og det landet han lever i.:-)

en fin helg til deg også.:-)