lørdag, mars 12, 2011

Vår i luften på en lørdag.

I dag har det virkelig vært vår her.  Sola skinner, det er mildt i været og snøen smelter.
Kan en ønske seg mer...
Disse skjønne tulipanene har jeg kjøpt på Kiwi - ja tenk..
De forrige holdt seg veldig lenge.
Dette ser vel godt ut på en vårdag?


Dette bildet har jeg fått av min mor.  Det er hennes farmor med sin datter på fanget.

***
Det har blitt lite blogging for tiden - mest jobbing, men i dag har jeg
fått ryddet unna masse så kanskje jeg hører fra meg i morgen og ; )
Tusen takk for hilsner dere som legger igjen noen ord. Det setter jeg pris på.
Ha en riktig fin lørdagskveld.

6 kommentarer:

Angelique sa...

Saa vakre bilder og motiver!
Utrolig fint bilde fra gamle dager :).

Jennys fire vegger sa...

Åh, det hørtes deilig ut med en vårdag. :-) Nydelige bilder, koslig med det gamle bildet også.

Fortsatt god helg.
Klem Jenny

Kristin sa...

Tusen takk:-)
K

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Herlige vårbilder...tenk at de har så fine tulipaner på Kiwi.
God uke til deg.
klem...Ellen

Fru Syversen sa...

Har fulgt deg en stund nå og synes du har en flott blogg...om du titter innom meg har jeg en award og en utfordring til deg :))

Myrullpiken sa...

:) Likte bildet:) håper du har hatt en super helg<3 deilig med påskåvær:)

Klemmer fra oss<3