søndag, juni 26, 2011

Min sommerdag.

God søndag.
I dag er det bare nydelig sommervær ute og det var etterlengtet.
Jordbær sesongen starter nå så smått og da må en nyte. Her med
melkesjokolade og de er det datter og venninne som har laget.

Her har jeg laget kake til meg selv. Kakefat og klokke fikk
jeg av en venninne til bursdagen min, så det måtte bli en kake som fikk
plass inni den.  Kaken holdt seg godt i kjøleskapet over natten i den
også. Settet er fra Ikea ; )

Da vil jeg ønske dere en riktig fin søndag forstatt - her blir det litt mat ute på terassen snart.
Klem fra meg.



Det er helt håpløst å få lagt inn kommentarer rundt om - enda!
Noen som vet råd?

2 kommentarer:

Precious Home sa...

Ha en fin søndag og nyyyt sol og sommer!

Elisabeths idyll. sa...

Åhhh, det så fristende ut !!
Herlig med friske jordbær
Nam Nam ;o)))))

Ha en flott kveld ;o)
Klem Elisabeth