tirsdag, juni 07, 2011

Sommerblomster.

Da jeg var innom Myrullpiken forleden  fikk jeg med meg en helt bukett med
herlige syriner.  De dufter så herlig og er så fine i fargen. Passet godt å vinduskarmen
i lattekoppene.

Mer syriner,

 og her med peoner.
Og her er noen bilder fra Myrullpiken.




Jeg kjøpte noen GG ildfaste former. De får jeg vise en annen gang.
Her har vi vært travelt opptatt med å feire 18 åringen i huset - tiden går fort gitt
.
Ha en fin kveld videre og håper sola besøker oss igjen. 

Britt Eva

5 kommentarer:

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Vakkert!! Flotte bilder fra en superfin butikk du har tatt. Ønsker deg en fortsatt fin uke:)

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Vakkert!! Flotte bilder fra en superfin butikk du har tatt. Ønsker deg en fortsatt fin uke:)

Petrine sa...

Syriner er herlig :)
Lukter utrolig godt også.

liven sa...

Flotte bilder og en koselig butikk du har vært i!
Ser du har fått nytt kjøkken også....så kjempefint!
Tenker du koser deg :o)

ha en fin dag :o)

Myrullpiken sa...

såå fine bildene ble:) koselig dere kom innom idag:)

Klemmer :)