torsdag, juli 07, 2011

Får ikke lagt inn kommentar til Myrullpiken eller flere andre.

Hei.

Det er tydeligvis flere enn meg som har problemer med å legge igjen
kommentarer rundt om.  Jeg har prøvd i flere dager å legge igjen
kommentar til bl.a. Myrullpiken. Ser at Skogland også har hatt
problemer og når jeg ville legge igjen en kommentar hos
henne fikk jeg ikke lov der heller.
Selv om jeg er innlogget på forhånd.
*
Felles for dere tror jeg er at vi må kvittere med en ordbekreftelse etter at vi har.
Lykke til - håper problemet løser seg.


7 kommentarer:

Britt Eva sa...

Må sjekke om jeg får lagt inn komm.. he he

Anno 2009 sa...

Hei;).

Ser du har litt GG i huset ditt. Vet du hvor i Drammensområdet det er mulig å få kjøpt GG produkter?? Har tittet en del i nettbutikker, men der er det mye utsolgt for øyeblikket.

Hilsen Marilinn

Anno 2009 sa...

Har noen favoritter hos GG ja;). Da skal jeg ta meg en tur til Drammen sentrum og kanskje blir det en tur til Konnerud også;). Tusen takk for tipsene;).

Klem fra Marilinn

Crinoline sa...

Hei.Fjern haken i den lille boksen"Forbli pålogget." Det hjalp hos meg. Ellers bruker jeg nettleseren Google Chrome når jeg blogger. Når jeg brukte Explorer kunne jeg ikke se følgerne.Håper dette hjelper.

Hverdagen vår sa...

Hei! Så koselig blogg:) takk for titten og kommer innom deg senere også:) Nyt sommeren, for den må da komme for fullt snart...

Klem fra Eli

Britt Eva sa...

Takk for tipset. Det hjalp faktisk å huke vekk Forbli pålogget.
Ha en fin fin helg.

Myrullpiken sa...

hei:) Så bra du får lagt igjen kommentarer nå:) Jeg hadde problemer med det samme jeg også for noen uker siden, det hjalp å ta vekk haken ved forbli pålogget ved innlogging..

Så koselig du gav nummeret vårt videre:)

God lørdag:)

Klemmer<3