mandag, juli 04, 2011

Hva gjør du på?

Nå skal en ikke klage, men nå synes jeg det godt kan bli sol til langt på kveld igjen.
Det blir lenge mellom hver gang, men sånn er det vel i Norge.


Utefor hos oss på en solskinnsdag - min bursdag : )
Mamma påstår at det alltid er finvær på dagen min og det var det i år og.

For at rosene skal komme skikkelig frem nå må det noen
få dager til med varme.  Jeg plantet en del nye i fjord som
jeg er spent på hvordan blir i år.




Jeg har en del lavendel nå og her er de nesten i full blomst.


Kjøpte noen roser jeg siden jeg ikke kan plukke noen fra hagen enda.


Her er mitt strikkeprosjekt for tiden.  Lange strømper med flettemønster øverst til Hunter eller
Ilse støvler. Har begynt på det tredje paret nå.



Har vært en tur på øya også i regn og blåst. Her har sola faktiskt tittet bittelitt frem men se på
sjøen hvor urolig den er.  Måtte stå på langgangen for ikke å "dette" til sjøs.
Ikke fikk vi så mye fisk heller - får vente til ferien.


Dere får ha en fin tirsdag i morgen på ferie, på jobb eller hvor du nå er.
Jeg skal en tur til Asker etter jobb å treffe en tidliger nabo av oss. 
Blir et skikkelig skravletreff.  Er det ikke noen fine interiørbutikker der og tro....
Vi ses

2 kommentarer:

Myrullpiken sa...

Gratulerer med dagen din som har vært da:) Hvilken dato? Jeg glemte helt å gi deg beskjed om at vi solgte et par votter siste helgen vi hadde åpent:) Så da skylder vi deg 250.-

Hjelp meg å huske på det da:)

Nyt sommer, håper snart på fint vær jeg også:)

Klemmer <3

Herman Grans ♥ sa...

Så fin lavendel! Og sokker :)
Ser skikkelig gode ut :)
God sommer! Hilsen Grete