onsdag, august 17, 2011

Velkommen.

Endelig har jeg fått opp noe fornuftig på utgangsdøren.
Kransen fant jeg på Mester Grønn - tror jeg.
Som regel er kransene så mørke og de synes ikke så godt
på vår mørke blåe dør, så denne synes jeg passet fint.

Med skilt på døren og gjester i vente har jeg dekket bord for
hyggelig samvær med mine venninner fra barneskolen.

Og hva skal man pynte bordet med?

På trappen har jeg en haug runde stener og de havnet på bordet..
Her skulle det være så røft som mulig uten alt for mye stæsj
og med bredstripete blåe servietter fra Home & Cottage ble
det ikke så værst synes jeg.


Enkle telysholdere og to kubbelys fra Lene Bjerre i enden av bordet.

Nå skal jeg ut i skogen og slite litt - trengs etter en ferie med høy kosefaktor.

Ha en kos onsdagskveld. I morgen starter Elvefestivalen
i Drammen som varer hele helgen og jeg skal være med
på dugnad. Masse spennende skjer i byen vår.
See you.

5 kommentarer:

Myrullpiken sa...

Såå fint bordet var pyntet:)

Villa Minde sa...

Kjempefin krans og koselig med velkommen skilt på døra ;o) Festbordet ble så stilig med de runde stenene!! Kos deg på Elvefestivalen! Klem fra meg

Guttemamma sa...

Virkelig nydelig farge på ytterdøra di!! Og veldig koselig dekket bord, håper dere koste dere!!
Klem♥

Thelma Louise sa...

så tøft bord..rullestein kan brukes til så mangt..ikke bare vakkert i naturen.:-) lekkert ble det.:-)

og kransen passet perfekt til døren...fin farge på den.:-)

ble ikke så mye jeg så til sola etter at jeg kom tilbake til oslo..men den skal vist dukke opp i morgen.:-)

god ukestart til deg.:)

Klem

Seek for Antique sa...

Alle bileta var kjempe vakre. nydeleg krans, har aldri sett ein slik før. Ha ein fin dag:)