lørdag, september 03, 2011

Høstvær.

Hei.
I dag er det gråværslørdag og vi har brukt tiden til å rydde og gjør det hyggelig her hjemme.

Skal en få tatt noen bilder nå, må en gjøre det midt på dagen.
Er allerede begynt å bli mørkere på ettermiddagene.

Denne kjøpte jeg i sommer - bloggeblomsten nr. 1 - men husker ikke navnet.
Vakker er den og lett å holde i live.


Lilla er vel høstfargen for meg og nå skal jeg ut på jakt etter noen
nye puter i sofaen. Kjøpte noen på Kid igår, men de ble med tilbake
igjen.  Passet ikke helt inn.

Disse krukkene fra Lene Bjerre kjøpte jeg på vår Danmarkstur. En av de få interiørbutikkene
jeg fikk vært innom. Tro jeg trenger en egen tur ned dit. Er jo så mye  fin der.
Høsten er håndarbeids tid for meg - ihvertfall småe prosjekter. Nå har jeg fått dilla på å strikke
halser og har handlet inn litt garn så skal jeg lage sett med en hals og et par tova votter.

I dag skal vi feire en venns 50 års dag med venner, god mat og drikke.
Håper du også får en fin lørdag.
Det er ihvertfall innekosevær :)

2 kommentarer:

Britt Eva sa...

Solfrid - jeg får bare feilmelding på epostadressen din. Mønsteret på halsen er fra PT hefte nr. 102. Ribbestrikket hals.

Anonym sa...

Hei:). Kunne du sendt meg oppskriften på mail? Det hadde vært kjempegøy:)

Min mail er camillatonnesen@hotmail.com