onsdag, oktober 26, 2011

Hyttebesøk.

I helgen var jeg på Oppdal på hyttetur på min venninnes hytte
Vi storkoste oss - skikkelig jentetur som må gjenstas.

Hytta ligger i et nybyggerfelt og her gikk vi forbi dette hyggelig inngangspartiet.



Her spiste vi middag siste dagen og her var det så koselig. 
Mellom ny og gammel del var det vindu og over bordet hang et
kjerrehjul som er laget som bordlampe.

Et stort svart/ hvitt bilde som hang på veggen var utrolig kult,
men jeg fikk ikke med hele intrykket på dette bildet ser jeg.
*
Det var det for denne gang.
 Ses kanskje til helgen når jeg er hjemme mens detenda er lyst ; ))

4 kommentarer:

Tove `blogg verden sa...

For en fantastisk hytte :) Kan tenke meg dere koste dere der ja :D
Ha en god natt
klem Tove

nr14 sa...

En gang for lenge lenge siden så var jeg faktisk inne i den steinhytta det er bilde av i sort/hvitt:) Koselig hytte:)

lavendel mio sa...

Å for en lekker hytte!!:)
Jeg har en søster som har hytte på Oppdal:)
Nå fikk jeg ihverfall lyst til å bygge hytte, vi har snakket en del om det, så en vakker dag blir det:)
Ha en fin kveld, Hanne

Thelma Louise sa...

her var det lekkert..skifter og "grove" materiale..akkurat som det skal være der.:))

knalltøff hytte.:)