søndag, november 27, 2011

1.søndag i advent 2011




God morgen, på 1. søndag i advent.
I dag var jeg tidlig oppe og laget meg en plommegløgg som jeg har kjøpt på
Bondens marked.  Den kan virkelig anbefales og er mye mye bedre enn den du får
kjøpt i matbutikken.
Adventsstaken min er nesten ferdig.  Var ute i skogen og plukket med meg
litt mose i går, som jeg la rundt med lyset oppå. Jeg skal ha noen perler med sølvtråd
rundt lyseneogså  - i løpet av dagen : )
I dag tenkte jeg bake litt til adventstiden.  Da koser vi oss med julekaker for i
julen blir det liksom nok annet.
Ha en riktig fin adventstid.

3 kommentarer:

Fra huset i svingen sa...

Så koselig at du ville være med i min lille give away :-D
Håper du har en god 1.advent!

Klem Karianne

PS! Skal prøve å få ordnet noen lerkekvister til deg ;-)

sall1234 sa...

Hei. Så flott du har pyntet. De røde bollene med hvite prikker er så fine. Gir julestemning.

Anonym sa...

Go to my [url=http://dripable.info]dripable[/url] site!