søndag, november 13, 2011

Julemarkeder.

I dag var det frost ute på biler og på planter og det var friskt men ikke kaldt på dagens
skogstur.
Alpefiolene mine likte seg ikke så godt i vinduskarmen med varme under så
de har fått ny plass på bordet. Ble fint det også.
Nå er tiden inne for diverse julemarkeder rundt om.
Førstkommende søndag har Myrullpiken sitt julemarked fra kl. 11 - 16.
De får inn mye nytt i løpet av uken så det gleder vi oss til.

Neste lørdag, 26. november skal det være julemarked i Holmestrand.
Dit kunne jeg også tenkt meg å ta en tur.
Bildet over er fra Livet i Fattighuset. Se mer om markedet på siden hennes.

Da ønsker jeg deg en fin uke. Her blir det rydding og planlegging av flere julegaver.
Har du startet juleshopping?

3 kommentarer:

Fra huset i svingen sa...

Julemarkeder er koselig :-D
Skal prøve å få med meg Myrullspiken sitt ihvertfall!

Klem Karianne

PS: Elsker den fine halsen min ;)

Myrullpiken sa...

:) Så koselig du nevnte oss:) Ønsker deg en super fredag:) her jobbes det på spreng for å få alt klart:) Gode klemmer fra oss:)

Anonym sa...

Go to this [url=http://dripable.info]dripable.com[/url] webpage...