fredag, desember 16, 2011

Travelt ja..

Hei på dere.  Her inne skjer det ikke mye om dagen. Travle dager
og dårlig fotolys gjør at blogging ikke er helt på høyden.
Her får julekortene plass på veggen i gangen.

Jeg har fått pyntet litt til jul, men mest på kjøkkenet.  Her blir det mest rødt. sammen med det hvite interiøret. Hjertene mine må opp ,både her ..
og der..


Denne høna har jeg gått av min mormor. Den har alltid stått på min ønskeliste selv om jeg nå gjerne skulle ønsket at min gamle mormor kunne bodd hjemme noen år til.

Her har jeg gjort et forsøk på å julepynte litt i gangen.  Helt feil lys her med blitz, men i manko av gode bilder får det bli med.
Jeg har vært ute og samlet litt kongler før det ble snø og slapps ute
og noen av de er samlet her med røde kuler. De var ikke sprunget ut
helt, så de renner nesten ut..  må nok redekorere så det ikke ser så
overfylt ut.
Gutta i huset har bursdag om dagen så da blir det litt feiring før jul også.
*
Neste uke blir det julepynting og jeg venter på at det nye juletreet vårt skal komme.
Da ønsker jeg dere travle der ute en god helg. 

Britt Eva

1 kommentar:

Myrullpiken sa...

Hei:) Vi solgte et par barnevotter for deg forrige helg:) Også var det en som lurte på et mørk grått par med lys grått hjerte og kant. Har du tid til å strikke det? Det trengte vel ikke være ferdig før etter jul. Det skulle være litt mindre enn vanlig voksen størrelse:)

Ønsker deg en god og koselig julehelg:)

Mange gode juleklemmer fra oss<3