søndag, januar 08, 2012

Litt inspirasjon etter at julen er ryddet ut.

Hei sveis.  Noen flere som trenger litt inspirasjon etter julen?
Det er mye fine duse farepaletter som kommer nå.  Siste Bolig Pluss hadde en del fint
om du er interessert.  Lilla som på glasset her er fint piffer opp en rolig lys stil. Bildet er fra Bloomingville.

Dette lille "huset" falt i smak hos meg.  Fra Green Gate sin vår kolleksjon.

Disse blomsterpottene er også fra GG sin vår kolleksjon. Må ha inn litt nye blomster nå.
Mye fint i blomsterbutikkene som passer oppi disse her.

Glassklokker er dekorative og praktiske.  Kanskje ikke om du gjør som meg, og fyller de med kaker og sjokolade.  Da blir det så lett tilgjengelig, men det er vel lov i helgene : )
Bildet er fra Bloomingville.

Jeg har alltid noe duftellys og disse er nye for meg, fra Herregard. 
Kjøpte et ganske dyrt et før jul hos H&C men det brant fort opp.
Ikke alt som er avlike god kvalitet så tar gjerne imot tips om du har.
Green Gate sin nye serie som heter Dora i beige toner, passer fint inn i
min samling av beige med hvite prikker, men mangler en 
stor skål.  Har hvite middagstallerkner, boller og lattekopper og



så fant jeg disse hos Lexington.  Stor bolle til f.eks. salat og middagstallerkner.


Nok om det : )
Nå er det natta her og ny uker venter.
*
Ha en fin uke.

2 kommentarer:

aase sa...

Godt nyttår til deg ! Litt sent ute men....

WOW sier bare jeg, nå kommer GG med de koppene jeg vil ha i prikkete.....har venta og trodde ikke de skulle lage de gitt...nå blwe jeg glad. Har som deg prikkete, beide og lyseblått, samtidig som jeg har det blomstrete i samme farger. Gjett om jeg også likte den nye serien i creme og beige da...hjelpes meg!!

Ønsker deg en fin dag i snøføyka....savner ikke Konnerud på sånne dager jeg....

Myrullpiken sa...

så fiine bilder til inspirasjon:) Her gleder vi også oss veldig til alle de nydelige seriene fra GG kommer:) Vi har nesten tatt inn aaaalt sammen:) Det blir spennende:)

Ønsker deg en koselig uke:)
Gode klemmer