søndag, januar 01, 2012

Nytt fra GG mot våren.

Et riktig godt nytt år til dere som titter innom her.
Jeg ser at flere allerede har begynt å ta vekk jula og i løpet av uka skal vi rydde vekk også.
*
Green Gate har kommet med katalogen med nyheter for våret og dette passer mitt allerede
beige med hvite prikker. The Dora Collection heter dette.

Det jeg synes er kjekt med denne nøytrale fargen, er at det lar seg
kombinere med ner sagt alt. Når julen er ute skal jeg ut for å kjøpe
inn litt blomster med farger av vår.  Herlig.
*
Nå, tilbake til sofakos før hverdagen igjen starter i morgen.
Klem fra meg.

4 kommentarer:

Monica sa...

Hei på deg, og godt nytt år.
Masse lekkert fra GG. Bildene du viser er helt klart min vår favoritt fra denne leverandøren!!
Gleder meg til å titte innom deg i 2012.
Nyttårsklem fra Monica

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Så mye lekkert... blir nesten litt sur når de hele tiden kommer med så masse fint ;)

Godt nyttår!

Klem Anette (som har give away om du vil være med :)

Myrullpiken sa...

og vi får inn masser av det:)
Gleder oss:)

Har du sett meldingen min her på bloggen om at de grå vottene skulle være kortere og smalere?:) Håper du koser deg om dagen:)

Gode klemmer

Fredrikke sa...

Hei hei , green gate har så utrolig mye fint.
her må jeg legge meg til som følger.

Ha en fortsatt fin søndagskveld