lørdag, februar 04, 2012

Min vårfarge i interiøret er lys lilla.

Hei og god lørdag. 
I dag kommer det litt mer sofabilder :) med puter.  De lys lilla hadde jeg fra før som er kjøpt hos
Home & Cottage, de store med litt mønster er fra Kid og de hvite i lin er fra Kremmerhuset.

Med hjørnesofa er det rom for litt større og flere puter
uten at disse ligger i veien.

Strikkedillen har kommet tilbake igjen etter at en venninne kjøpte
et par tøfler av meg i forrige uke.  Her strikkes et nytt par i beige,
lilla og vinterhvit. Fortsatt går det i luer og votter så skulle nok
hatt noen ektra par hender. 
Det har jeg jo faktisk også nå jeg får tenkt meg om, takk mamma ;) 

Dette lille bordet med skuff og hylle er kommet inn i stua.
Lite og praktisk å flytte rundt etter behov.
Et av mange minner fra min mormor.

Kurven under er kjøpt hos Myrullpiken tidliger i vinter og
blir brukt som brett eller med lys og div på et bord.

Tiden går og jeg som skulle få gjort så mye i dag.  Nå er det tilbake
til ryddeplanene.  Kan ikke skjønne at boder, skap og loft blir så fulle.
Målet er hvert år å få ryddet unna mer, men...  det er jo så mye en har
lyst til å gjøre atte.
Ha en riktig fin lørdag.

Klem

5 kommentarer:

Ninas Interiør sa...

Så fint det ble med ny sofa! Og herlig med lilla puter! Jeg likte det lille, hvite bordet også, superkoselig!:)

Ha en fortsatt fin helg! Klem Nina

Anonym sa...

hey there britteva.blogspot.com owner discovered your site via yahoo but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have discovered site which offer to dramatically increase traffic to your site http://xrumerservice.org they claim they managed to get close to 1000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my website. Hope this helps :) They offer most cost effective backlinks service Take care. Jason

Kreoline sa...

Kjekt med ny sofa, skjønn og praktisk farge, står til alt. Har også dilla på puter, det kan blir litt for mye. Fin uke til deg, klem fra Mona.

Fra huset i svingen sa...

Så flott sofa og og flotte farger på putene :-D
Moro med litt nytt!

Klem Karianne

Anita Stensvold sa...

Så koselig det er med litt farger :) Jeg har tatt inn litt pastellfarger selv, rosa og blått :) Ha en fin søndag :)