tirsdag, mai 22, 2012

Sommer på trappen.

Endelig er det deilig sommervarme her på østlandet.
Mens jeg satt i sola kom jeg på boken jeg kjøpte
i fjord, Sommar med Ernst. 

Her er en fantastisk sommerkake som jeg må bake i helgen.
Kan anbefales.
Ellers er det mye om både mat, blomster og fix i
denne boken.


På trappa har jeg en blå hortensia som har blitt litt brun
i kantene etter utallige regnbyger.  Håper den kommer seg
med litt pleie. Mottar gjerne tips om du har ; ))

Her plantet jeg en del buskroser i fjord.  Spent på hvor store
de blir i år. Ellers har jeg en del uønskede vekster både i og utenfor
beddet.....
Til helgen kanskje...
*

2 kommentarer:

Fra huset i svingen sa...

Den kaken så fantastisk god ut du ;)
Så flotte bed og sommerlig trapp du har også...

Klem Karianne

caroline sa...

Så fint blomstebedd du har :-) Gleder meg til å ta fatt på mine 3 mål med tomt snart! :P