søndag, september 02, 2012

September

Det her helt tydelig høst ute.  Om morgenen biter det litt og det er
fuktig over alt.  Savner sommer'n men ønsker også høsten velkommen.
Min utehortensia grønne høstblomster pryder kjøkkenbordet.

Høsten er strikketid for meg.  Og denne kransen burde jeg få laget meg snart.
Har ihvertfall nok restegarn ; ))

Supermykt skjerf i alpakka og silke.

Også er det votter da ;)  Her med sprek oransje og med peace tegn.
Nå er det vindusvask her.
Ønsker alle en fin søndag.
 

1 kommentar:

Anette Willemine sa...

Ja, vi får ta i mot høsten med åpne armer. Mange fine dager i vente.
Morsom den kransen med garnnøster. Tror jeg hadde klart å lage en slik med mitt restegarn også, men den ville nok sett litt mer ut som et karneval i farvene. *smiler*

Vet ikke om du har sett det, men jeg har en giveaway gående på bloggen min. :o)

Ønsker deg en deilig søndag!

Hilsen,
Anette Willemine