lørdag, januar 12, 2013

Julen er pakket bort og sola skinner inn vinduskarmen.

Nå er alle kulene og pynten ryddet bort.

Og uheldigvis knuste jeg også noen kuler.  Litt overrasket ble jeg da jeg så hva denne viste meg.
 
 
 Og strikkepinnene er flittig i bruk.  Det er en kos jeg ikke vil være foruten. Dette skal bli en lue
med pelsdusk.
I dag tidlig ble det endelig bakt knekkebrød.  Det er lenge siden sist
så dette smakte deilig.



 Nam..
Ikke alt ble ryddet bort.  Denne søte engelen skal få være fremme
så er min snille venninne som bor 60 mil unna liksom i nærhenten.

 
 
Her skinner sola med minus 10 gr og i dag skal jeg ta en skitur.
Ønsker deg en fin lørdag.

Britt Eva :)

3 kommentarer:

Myrullpiken sa...

Så fine Bilder Britt Eva:) Knekkebrødene så gode ut:) Oppskrift?:) Klemmer<3

Venke Hoset Ohrvik sa...

Fine bilder,og fristende knekkebrød. Så koseligt at du har "meg"framme <3

Anonym sa...

Way cool! Some very valid points! I appreciate you writing this
post and also the rest of the website is also really good.



Feel free to visit my web site: comprar seguidores en Instagram barato
My site - comprar seguidores en Instagram barato